Cyklotrasa A112: Velká Chuchle – Barrandov – Prokopské údolí

A112 na Barrandově směrem k Prokopskému údolí

Trasa A112 vede z Prokopského údolí (od trasy A12) přes Barrandov do Velké Chuchle, kde se napojuje na vltavskou levobřežní trasu A1. Trasa směrem k Barrandovu z obou směrů výrazně stoupá. Délka je 5,8 km.

Mapa

Popis trasy

Trasa A112 začíná v Prokopském údolí u podjezdu železniční trati Pod Klukovicemi. Pokračuje po asfaltové cestě přes čtvrť Klukovice do kopce směrem k sídlišti Barrandov. Po překonání tramvajové tratě u Polikliniky Barrandov pokračuje dál rovně do kopce Štěpařskou ulicí až ke čtyřproudé silnici K Barrandovu.

Po jejím překonání (přes světelnou křižovatku nebo po přechodu) se trasa po pár metrech lomí vlevo, z asfaltové stezky ihned odbočuje skrz lesík a následně prudce dolů po polní cestě (pozor, náročný terén, za mokra nesjízdný!) k Chuchelskému háji.

Dále pokračuje asfaltová stezka lesem stále dolů až do Velké Chuchle. Následuje úsek po silnici a podjezd pod Strakonickou ulicí, za nímž trasa končí u Vltavy v napojení na levobřežní trasu A1.